Lidmaatschap

Lid worden
A.K.C. Rohda is een korfbalvereniging waar we veel waarde hechten aan zowel sportieve prestaties als heel veel gezelligheid.  Naast de trainingen en wedstrijden organiseren we ook veel activiteiten, zoals teamuitjes, kamp, toernooien en feesten. Lijkt het jou ook leuk om te korfballen bij A.K.C. Rohda? Stuur dan een mail naar [email protected]. Direct contact? Bel dan naar 06 - 15 02 81 75.

Gratis proeftraining

Ben je geïnteresseerd, maar weet je nog niet zeker of korfbal echt iets voor jou is? Dan kun je natuurlijk ook een keertje gratis met ons meetrainen. Tijdens deze training vertellen we je graag alles wat je moet weten over korfbal en leer je meteen je toekomstige trainers en teamgenootjes kennen.  Benieuwd hoe dit in zijn werk gaat? Neem dan vooral eens contact met ons op.

Contributie
De contributie voor spelende leden verschilt per leeftijdscategorie:

Kangoeroes Vanaf 3 jaar €5,- per maand
Pupillen Vanaf 6 jaar €10,50 per maand
Aspiranten Vanaf 12 jaar €10,50 per maand
Junioren Vanaf 16 jaar €16,- per maand
Senioren Vanaf 19 jaar €23,50 per maand
Algemene reserve   €50,- per jaar

Daarnaast is het ook mogelijk om vrijwillig te doneren aan de club. Ben je niet actief als spelend lid, maar wil je toch jouw steentje bijdragen? Dan is dit de perfecte oplossing! Er zijn twee opties voor donaties: zonder stemrecht (€25,-) en met stemrecht (€30,-). Stuur een mail naar [email protected] voor meer informatie.

Lidmaatschap opzeggen
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je niet langer door wilt of kunt gaan met korfballen. Korfbal is echter wel een teamsport en er wordt dus altijd verwacht dat je het huidige speelseizoen uitspeelt. Dit betekent dat je in ieder geval doorspeelt tot eind juni. Je zult daarnaast altijd tot het einde van het seizoen contributie moeten betalen, ook als je eerder stopt met spelen. Let op: besluit je het volgende seizoen om wat voor reden dan ook niet door te spelen, dan dien je dit vóór 1 mei door te geven aan [email protected]. Doe je dit niet, dan loopt de contributieverplichting door tot en met november.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!